اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

کد دعای فرج آقا امام زمان ( عج )

پایگاه اینترنتی حامیان ولایت سیّد علی


  • انجمن
  • "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> روستای اصفهانکلاته
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    خداوند از قیل و قال و تباه کردن مال و فراوانی سؤال نفرت دارد [امام کاظم علیه السلام]
     
    سه شنبه 95 خرداد 4 , ساعت 2:9 عصر

     

    خراب کردن باشگاه فرهنگی ورزشی در یکی از روستاهای شهرستان گرگان

    چه آوردن بر سر این مکان

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالقفار

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالقفار

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالقفار

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالقفار

     


    شنبه 95 خرداد 1 , ساعت 1:8 عصر

     

    میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، برپاکننده قسط و عدل
    منتقم خون حسین(ع)، حضرت ولیعصر، امام زمان،
    مهدی موعود (عج) بر عموم شیعیان جهان و مردم روستای اصفهانکلاته مبارک باد . . .

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالقفار

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالقفار

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالقفار

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالقفار

     


    دوشنبه 95 اردیبهشت 6 , ساعت 3:38 عصر

    حسن نیشابوری از رونمایی قرآن دست نوشته در روستای اصفهانکلاته گرگان خبر داد.

    رونمایی از قرآن دست نوشته در روستای اصفهانکلاته گرگان

     

    به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان،حجت‌الاسلام حسن مهاجرنیشابوری گفت:این قرآن دست نوشته طی 7سال توسط شهربانوتمسکنی به رشته تحریردرآمده است.
    رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان در ادامه گفت:قرآن بهترین کتاب زندگی است که سعادت جاودانه در پرتو آن تحقق می‌یابد. 
    حسن نیشابوری در مراسم رونمایی از قرآن دست نوشته گفت:قرآن،کلام پروردگار مهربان است و خواندن و نگاه به آیات آن، زنگار را از دل می‌زداید و انسان با تلاوت هر آیه، پل های نردبان معنویت را طی می‌کند. 
    وی در ادامه بیان داشت:قرآن برهمه جوانب زندگی انسان تاثیر دارد و ظرفیت جهان شمولی دارد و پیام های آن برای تمام مصلحان جهان و حافظان حقوق بشر، قابل اعتنا و کاربردی است.

     

    • - گردآوری: تبیان گلستان

    دوشنبه 95 اردیبهشت 6 , ساعت 3:36 عصر

    بدانید که شکست و عقب‌گرد برای مؤمن وجود ندارد

    بدانید که شکست و عقب‌گرد برای مؤمن وجود ندارد


    دشمنان اسلام، با به شهادت رساندن جوانان نمی‌توانند ما را از رسیدن به هدفمان باز دارند بلکه با شهادت اینان، مردم ما مقاوم تر و بیدارتر می‌شوند.

    به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، چهارم خرداد ماه سالروز شهادت شهید "حسن اعتراف" از شهدای استان گلستان است و به همین بهانه روایتی از زندگینامه پربارش را مرور می کنیم:

    شهید حسن اعتراف در سال 1347 در روستای مجن از توابع شهرستان شاهرود متولد شد. دوران تحصیلات ابتدایی را در دبستان روستای اصفهانکلاته گرگان سپری نمود و در سال 1356 بعلت مهاجرت خانواده به شهر گرگان دوران راهنمایی را در این شهر گذراند. خانواده شهید مذهبی و زخمتکش بودند بطوری که بخشی از سال را در گرگان و در بهار و تابستان در روستای مجن به امور کشاورزی و دامداری مشغول فعالیت بودند. شهید در دوران کودکی به کمک خانواده به صحرا می رفت و در امورات آبیاری و برداشت محصول کشاورزی به همکاری پدر می شتافت. در تابستان مسئولیت بیشتر امور مربوط به کارهای کشاورزی در شاهرود را بر عهده می گرفت.

    پس از پیروزی انقلاب، در سال 1359 به عضویت بسیج پایگاه شهید مطهری گرگان در آمد. در پایگاه بسیج در مسائل قرآنی فعال بود و از قاریان ممتازآن زمان در شهرستان گرگان به شمار می آمد و در مدرسه بخصوص در دبیرستان فعالیت های بسیار خوبی در جذب جوانان در مسائل اسلامی داشت و همواره بعنوان امام جماعت دبیرستان انتخاب می شد. شهید در دوران دبیرستان در مسابقات قرآن و حدیث در گرگان مقام نخست را کسب نمود و بعنوان نفر ممتاز به استان مازندران اعزام شد.

    آموزش غواصی در رودخانه کرخه - قبل از عملیات والفجر8

    شهید حسن اعتراف در سال 1364 به جبهه نبرد اعزام شد و در عملیات والفجر 8 شیمیایی و مجروح شد و در سال 1365 به پیشنهاد پدر و مادر ازدواج نمود و در سال 1366 صاحب فرزند پسر شد. همان سال در حالی که فرزند خردسالی داشت به جبهه ها اعزام شد و در چهارم خرداد سال 1367 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گردید و پس از 5 ماه مفقودیت در مهرماه 1367 پیکر مطهرش در شهرستان گرگان تشیع گردید و در گلزار شهدای امامزاده عبدالله گرگان به خاک سپرده شد.

    بخشی از وصیتنامه شهید:

    با سلام و درود بر حضرت محمد (ص) خاتم پیامبران و با درود سلام به  امام زمان (عج) و نائب برحق اش روح الله این قلب تپنده میلیونها انسان محروم و مستضعف جهان و با درود و سلام بر شهدای اسلام از صدر اسلام تا کربلای خونین ایران که با نثار خون گرانبهای خویش نهال انقلاب را آبیاری کردند و با درود و سلام به خانواده معظم شهدا که چنین فرزندانی را تربیت کرده و تحویل جامعه دادند.

    در عصر حاضر باید بدون شک مسلمین به وظیفه بزرگ خود آشنا شوند و رسالت تاریخی خود را انجام دهند. تاریخ تکرار می شود همچنان که معاویه ها و دشمنان دیگر با کینه توزی می خواستند اسلام را از میان بردارند. امروز نیز حریفان جدیدی از راههای گوناگون با اسلام به پیکار بر خواستند. معاویه و امثالش در اثر مبارزات خستگی ناپذیر ابوذر، عمار، مالک اشتر و غیره شکست خوردند و اسلام پیروز شد. جوانان مسلمان باید تکلیف خود را خوب بشناسند و پا بر جای پای ابوذر ها بگذارند و بزرگترین خدمت را به دین اسلام انجام دهند و این میراث را برای آینده گان محفوظ بدارند. خدا یار کسانی است که در این راه گام بر می دارند. زیرا همانطور قرآن می فرماید : "ما خودمان قرآن را نازل کردیم و همانا ما آن را حفظ خواهیم کرد."

    ای امت اسلامی بدانید که شکست و عقب گرد برای مؤمن وجود ندارد. دشمنان اسلام، با شهادت رساندن جوانان نمی توانند ما را از رسیدن به هدف مان باز دارند بلکه با شهادت اینان مردم ما مقاوم تر و بیدارتر می شوند و شما ای امت اسلامی با بی حجابی و فحشا به شدت مبارزه کنید. از امت اسلامی بخصوص از دوستان عزیزم و برادران می خواهم که مسجد ها را خالی نگذارند و تا آنجا که می توانند در نماز جماعت و جمعه و در مراسمات مذهبی دیگر بطور فعال شرکت نمایند و دیگران را در انجام این کارها تشویق نمایند ولی خود همیشه پیشتاز باشید و نماز را همیشه اول وقت بخوانید و از دوستانم می خواهم که اگر بر گردن این حقیر حقی دارند و از این حقیر بدی دیده اند به بزرگواری خودتان من را ببخشید.

     در ضمن از شما می خواهم که همیشه امام و رزمندگان را دعا کنید هرگز امام را تنها نگذارید و همیشه گوش به فرمان امام باشید و جبهه ها را خالی نگذارید.


    سه شنبه 95 فروردین 24 , ساعت 2:15 عصر

    اصفهان کلاته، روستایی است در 8 کیلومتری از توابع بخش مرکزی شهرستان گرگان در استان گلستان

    روستای اصفهانکلاته  دارای 264 خانوار  ،  900 نفر جمعیت دارد.

    محصول های کشاورزی انها اغلب سیب زمینی ، سویا ، گندم  که جدیدن شروع به باغداری هم شده است

    روستای اصفهانکلاته یکی از روستاهای مذهبی واز نظر سطح علمی در بین روستاهای دیگر در خور توجه میباشد .

    این روستا در نزدیکی جنگلهای گرمابدشت وامامزاده طیب (جنگل قرن آباد )قرار دارد وکارخانه نوشابه سازی زمزم در جاده این روستا وکارخانه های سویابین وآسفالت سازی شهرداری وتعداد زیادی سنگ شکن در اطراف این روستا قرار دارند.

    ولی مشکل عمده این روستا مهاجرت جوانان از روستا به شهر گرگان میباشد که در طی چند سال اخیر تعداد کثیری از جوانان و مردم روستا به شهر مهاجرت کردند.

    با این همه تفاصیل این روستا به عنوان اولین دهکده سبز کشور معرفی و اولین دهکده سبز استان گلستان میباشد.

    جوانان این روستا در ایام سوگواری و عزاداری ائمه معصوم(ع ) حضور پر شوری دارند وبه سینه زنی و زنجیر زنی میپردازند.

     این روستا از  سال 1384 دارای نعمت بزرگ گاز طبیعی و آب شرب بهداشتی به همت شرکت آب وفاضلاب روستایی را دارا میباشد.

    دفع زباله های روستا نیز به همت و همکاری و همیاری مردم روستا انجام میگیرد که زباله های روستا را جمع آوری میکند.

    این روستا دارای 12 شهید که همگی بسیجی وجوان میباشند ویک آزاده جنگ تحمیلی و تعداد زیادی جانباز میباشد که نشانگر حضور پرشور جوانان این روستا در راه اسلام و قرآن وناموس و عرصه جهاد ودفاع میباشد.

    بخش ورزشی :داشتن باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالفقار با مربیگری مرتضی قربانی که در استان و کشور دارای افتخارات زیادی میباشند.

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالقفار

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالقفار

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالقفار

    ذوالفقاراصفهانکلاته

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالقفار

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالقفار

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالقفار


    پنج شنبه 94 بهمن 8 , ساعت 4:19 عصر

    شهدای روستای اصفهانکلاته

     

    شهدای روستای اصفهانکلاته


    دوشنبه 94 مرداد 12 , ساعت 6:32 عصر

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالقفار

    شهدا ما آماده ایم....

    تا شهدا: عبدالله عین علی رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص سپاه نینوا استان گلستان در جمع خبرنگاران گلستان با بیان اینکه برنامه تشییع شهدا در شهرستان ها توسط ستادهای شهرستانی که توسط استاندار به فرمانداران ابلاغ شده برنامه ریزی و اجرا می شود ، اظهارکرد: با توجه به پیام مقام معظم رهبری برای شهدای غواص عنوان کاروان شهدای غواص در استان گلستان کاروان " دُر دانه های دست بسته" نامیده شده است.

    وی ادامه داد: مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکرهای مطهر 13 شهید غواص و خط شکن استان گلستان از تاریخ 15 مرداد لغایت 20 مرداد در شهرهای مختلف گلستان برگزار می‌شود.

    عین علی در ادامه تصریح کرد: پیکر مطهر شهدا روز چهارشنبه 14 مردادماه از معراج شهدا در تهران تحویل گرفته خواهد شد و عصر همان روز وارد استان گلستان می شود.

    وی در ادامه با بیان اینکه برای حمل شهدای خط شکن و غواص در استان دو دستگاه تریلی آماده شده است تا پیکر پاک شهدای غواص را حمل نماید ، گفت : مراسم استقبال و تکریم پیکر مطهر 13 شهید غواص و خط شکن استان گلستان از ساعت 8 صبح پنجشنبه 15 مرداد 94 در گمیشان آغاز خواهد شد و پس از آن در بندرترکمن از ساعت11- 15  و عصر همان روز در شهرستان کردکوی از ساعت 18 -  20 کاروان دوردانه های دست بسته حضور خواهد داشت.

    رئیس ستاد استقبال تکریم شهدای غواص سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد : روز جمعه 16 مرداد 94 علی آباد کتول از ساعت 9 صبح میزبان شهداء است و پس از آن این کاروان در مسیر حرکت خود دو تشییع کوتاه از ساعت 14 در شهر خانببین و شهر دلند خواهد داشت و پس از آن در ساعت 15.30 در رامیان تشییع خواهند شد و از ساعت 18 مهمان شهر آزادشهر خواهند بود شب در شهرستان آزادشهر توقف دارند .

    وی در ادامه تصریح کرد : کاروان شهدای غواص و خط شکن صبح شنبه 17 مرداد 94 از ساعت 9 صبح در مینودشت تشییع می شوند و بعد از آن این شهر را به مقصد گالیکش ترک می نمایند و مراسم استقبال و تشییع گالیکش ساعت ساعت 15 انجام می شود  عصر همین روز نیز از ساعت 18 کلاله میزبان شهدا خواهد بود.

    عین علی با بیان اینکه صبح روز یکشنبه 18 مرداد 94 کاروان شهدا ء از ساعت 9 الی 12 در مراوتپه حضور خواهد داشت ، افزود : پس از تشییع کاروان شهر مراوتپه را به مقصد گرگان ترک می کند و مراسم متمرکز و داع با شهدا در ساعت 30/19 با سخنرانی سردار شریف رئیس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مداحی سردار آهنگران در مصلای گرگان برگزار می شود.

    وی با اشاره به اینکه بعد از پایان مراسم وداع در مصلای گرگان برای مدت یک ساعت به مردم اجازه داده می شود از نزدیک با شهدا نجوا نمایند ، تصریح کرد: مراسم تشییع استانی روز دوشنبه 19 مرداد 94 ساعت30/9 صبح از معراج شهدا واقع در بهداری سپاه نینوا آغاز می شود و از مسیر خیابان پاسداران ، خیابان شهداء و چهار شهدا ء ادامه خواهد داشت و سپس به محل تدفین انتقال داده خواهند شد.

    معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد : تاکنون چهار نقطه در شهر نوکنده ؛ اینچه برون و قرق و انبارالوم برای تدفین شهدا مورد تائید قرار گرفته است و شهدا در این نقاط تدفین خواهند شد.

    وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ یک از شهدای غواص و خط شکن شناسایی نشده اند ، تصریح کرد: مراسم چهلم شهدای غواص و خط شکن در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالفقار


    جمعه 94 تیر 12 , ساعت 5:37 عصر

    « بسم الله الرحمن الرحیم »

    و چند سطر از عملیات رمضان:

    مانده بودیم وسط میدان مین. همه مجروح بودند و خسته. یه رزمنده ی زخمی چند متر آنطرف تر از من افتاده بود. دست و پایش را روی زمین می کشید. انگار دردش شدید شده بود. با آرنج خودش را کشید جلوتر. کم کم از من دور می شد. فکر کردم می خواهد از میدان مین خارج شود. گفتم: « با این همه درد چرا اینقدر به خودت فشار می آوری؟ » گفت: « چند تا مجروح دیگر آنطرف هستند. من هم چند دقیقه بیشتر زنده نیستم. می خواهم قمقمه ی آبم را برسانم به دست آنها.

    شهدا


    چهارشنبه 94 اردیبهشت 30 , ساعت 1:40 عصر


    سه شنبه 94 اردیبهشت 29 , ساعت 2:24 عصر


    <      1   2   3      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ