اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

کد دعای فرج آقا امام زمان ( عج )

پایگاه اینترنتی حامیان ولایت سیّد علی


  • انجمن
  • "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> گلستان میزبان شهدای غواص.... - روستای اصفهانکلاته
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    [ و مردى پیش روى امام ( ع ) دیگرى را به پسرى که برایش زاده بود چنین مبارک باد گفت : تو را مبارک باد این گزیده سوار که خدایت داد . امام فرمود : ] چنین مگو ، بگو : بخشنده را سپاس بدار ، و بخشیده بر تو مبارک باد و به کمال خود رساد و نیکویى او روزیت بواد . [نهج البلاغه]
     
    دوشنبه 94 مرداد 12 , ساعت 6:32 عصر

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالقفار

    شهدا ما آماده ایم....

    تا شهدا: عبدالله عین علی رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص سپاه نینوا استان گلستان در جمع خبرنگاران گلستان با بیان اینکه برنامه تشییع شهدا در شهرستان ها توسط ستادهای شهرستانی که توسط استاندار به فرمانداران ابلاغ شده برنامه ریزی و اجرا می شود ، اظهارکرد: با توجه به پیام مقام معظم رهبری برای شهدای غواص عنوان کاروان شهدای غواص در استان گلستان کاروان " دُر دانه های دست بسته" نامیده شده است.

    وی ادامه داد: مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکرهای مطهر 13 شهید غواص و خط شکن استان گلستان از تاریخ 15 مرداد لغایت 20 مرداد در شهرهای مختلف گلستان برگزار می‌شود.

    عین علی در ادامه تصریح کرد: پیکر مطهر شهدا روز چهارشنبه 14 مردادماه از معراج شهدا در تهران تحویل گرفته خواهد شد و عصر همان روز وارد استان گلستان می شود.

    وی در ادامه با بیان اینکه برای حمل شهدای خط شکن و غواص در استان دو دستگاه تریلی آماده شده است تا پیکر پاک شهدای غواص را حمل نماید ، گفت : مراسم استقبال و تکریم پیکر مطهر 13 شهید غواص و خط شکن استان گلستان از ساعت 8 صبح پنجشنبه 15 مرداد 94 در گمیشان آغاز خواهد شد و پس از آن در بندرترکمن از ساعت11- 15  و عصر همان روز در شهرستان کردکوی از ساعت 18 -  20 کاروان دوردانه های دست بسته حضور خواهد داشت.

    رئیس ستاد استقبال تکریم شهدای غواص سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد : روز جمعه 16 مرداد 94 علی آباد کتول از ساعت 9 صبح میزبان شهداء است و پس از آن این کاروان در مسیر حرکت خود دو تشییع کوتاه از ساعت 14 در شهر خانببین و شهر دلند خواهد داشت و پس از آن در ساعت 15.30 در رامیان تشییع خواهند شد و از ساعت 18 مهمان شهر آزادشهر خواهند بود شب در شهرستان آزادشهر توقف دارند .

    وی در ادامه تصریح کرد : کاروان شهدای غواص و خط شکن صبح شنبه 17 مرداد 94 از ساعت 9 صبح در مینودشت تشییع می شوند و بعد از آن این شهر را به مقصد گالیکش ترک می نمایند و مراسم استقبال و تشییع گالیکش ساعت ساعت 15 انجام می شود  عصر همین روز نیز از ساعت 18 کلاله میزبان شهدا خواهد بود.

    عین علی با بیان اینکه صبح روز یکشنبه 18 مرداد 94 کاروان شهدا ء از ساعت 9 الی 12 در مراوتپه حضور خواهد داشت ، افزود : پس از تشییع کاروان شهر مراوتپه را به مقصد گرگان ترک می کند و مراسم متمرکز و داع با شهدا در ساعت 30/19 با سخنرانی سردار شریف رئیس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مداحی سردار آهنگران در مصلای گرگان برگزار می شود.

    وی با اشاره به اینکه بعد از پایان مراسم وداع در مصلای گرگان برای مدت یک ساعت به مردم اجازه داده می شود از نزدیک با شهدا نجوا نمایند ، تصریح کرد: مراسم تشییع استانی روز دوشنبه 19 مرداد 94 ساعت30/9 صبح از معراج شهدا واقع در بهداری سپاه نینوا آغاز می شود و از مسیر خیابان پاسداران ، خیابان شهداء و چهار شهدا ء ادامه خواهد داشت و سپس به محل تدفین انتقال داده خواهند شد.

    معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد : تاکنون چهار نقطه در شهر نوکنده ؛ اینچه برون و قرق و انبارالوم برای تدفین شهدا مورد تائید قرار گرفته است و شهدا در این نقاط تدفین خواهند شد.

    وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ یک از شهدای غواص و خط شکن شناسایی نشده اند ، تصریح کرد: مراسم چهلم شهدای غواص و خط شکن در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

    باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالفقار



    لیست کل یادداشت های این وبلاگ